Returnare Produse

Returnare Produse

Daca, din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumita de produsele primite, le poti returna fara probleme. Este necesar doar sa ne anunti de intentia ta pe email ( contact@zpantofi.ro ) sau telefonic 0766 351 023.

Potrivit legislatiei in vigoare, privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile lucratoare de la primirea coletului, sa returnezi produsele daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urma de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului. De asemenea este necesar ca returul sa ajunga la noi in maxim 10 de zile calendaristice din momentul in care ne-ai anuntat despre intentia de retur, costul transportului de retur fiind suportat de client.

Pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite clientilor nostri iti vom fi recunoscatori daca ne vei spune motivele returnarii.

De asemenea, atunci cand ne vei anunta despre intentia ta de a returna produsul trebuie sa specifici modalitatea de compensare, alegand din:
1. inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc.
2. primirea banilor inapoi.

1. Daca alegi prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
– daca produsul ales de tine este mai ieftin, atunci noi iti vom returna diferenta in termen de maxim 14 de zile lucratoare, in contul tau bancar.
– daca produsul ales de tine este mai scump, atunci vei plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.

2. In cazul in care alegi varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunici pe email contul tau bancar ( si anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul cardului si anume: persoana care a comandat produsul/ele) si noi iti vom transfera, in maxim 14 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in lei.
Returnarea banilor se face exlusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimis catre noi ramburs, nu se primesc.

Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ai primit coletul initial.

Conditii pentru returnarea produselor:

– sa ne instiintezi prin mail sau formularul de contact, in termen de 14 zile, de intentia ta de a returna unul sau mai multe produse

– sa folosesti, pentru returnare, acceasi companie de curierat

– produsul sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie deteriorat

– produsul se returneaza intotdeauna impreuna cu ambalajul producatorului (cutie sau punga), in aceeasi stare in care a fost primit.

– produsul impreuna cu ambalajul producatorului nu trebuie sa prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum!

– in momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuiesc impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat ambalajul producatorului sa nu prezinte urme de deteriorari legate de impachetare.

– ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

– Produsele aflate la reducere finala, nu se mai pot returna.

Nota: Iti recomandam sa probezi pantofii pe o suprafata moale: covor/ mocheta, etc, pentru a preveni deteriorarea produsului, in cazul in care doresti sa il returnezi.

ZELDA SHOES S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza retururile care se incadreaza in aceasta politica de returnare.
Exceptie fac doar cazurile in care produsele au defect de fabricatie.

Costul transportului de retur fiind suportat de client.

Nota: ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs

Nota: ne rezervam dreptul de a nu mai onora comenzile realizate de persoane care au refuzat sau nu au ridicat colete.

Nota: Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii si de a stabili plata prin transfer bancar (ordin de plata) ca unica modalitate de plata, in cazul clientilor care plaseaza comanda si au in istoricul activitatii lor pe www.zpantofi.ro livrari refuzate.

Adresa pentru returnarea produselor este:
ZELDA SHOES S.R.L. , Strada Decebal H2 Parter , Piatra Neamt judetul Neamt.
Te rugam sa folosesti doar adresa de mai sus si nu adresa sediului social.
Pentru orice alte detalii sau informatii, nu ezita sa ne contactezi. Iti raspundem cu cea mai mare placere